: : Kengkawan Maya Cik Firus : :

Wednesday, November 30, 2011

.: Kena Tag :.

Assalamualaikum

selamat malam sume
arini cik firus kena tag dari cik pia
da lama cik firus tak kena tag
ok la cik firus nak jawab soklan tag ni

1. Tokoh pemimpin yang paling dikagumi.
Tunku Abdul Rahman sebab beliau ialah BAPA KEMERDEKAAN

2. SPM. tahun bila? result apa? sekolah mana?
SPM tahun 2007. result biasa2 je. sek. men. keb. ajil

3. Destinasi percutian yang diimpi2kan.
Paris & Venice...ntah bile la boleh p sana..p time honeymoon best :)

4. Penyakit paling tak tercapai akalmu korang penah dengar.
ntah la..tak alert pulak pasal ni..hehehe

5. Benda paling bangang korang penah beli.
sume benda yang ok je..kalo benda bangang cik firus tak beli sebab membazir je

6. Korang down. nak bunuh diri. apa kaedah paling menarik korang akan gunakan?
cik firus memang penah down tapi takde sampai pikir nak bunuh diri..tu gila namanya.. kalo cik firus down cik firus nangis dulu lepas tu baru tenangkan diri..baca novel ke tengok citer kelakar ke

7. Terperangkap dalam lif. siapa yang korang harap sesangat ada sekali dalam lif tu?
alhamdulillah setakat ni tak penah terperangkap dalam lif.. kalo terjadi cik firus harap ada orang yang baik dalam lif tu

8. Pengalaman paling memalukan.
terjatuh lepas lintas jalan time nak p kolej sampai terkoyak seluar.

9. Hadiah besday yang korang teringin sangat2 tapi tak penah dapat.
cik firus tak penah dapat adiah novel..cik firus paling suka kalo dapat adiah besday teddy bear, coklat n novel

10. Apa no akaun dan pin no kad ATM korang? ha ha...... bley tak tanya soalan ni?
R.A.H.S.I.A
bahaya betol soklan ni

11. Lelaki cerah ka lelaki gelap? lelaki gagah ka lelaki hensem?
cik firus nak lelaki yang sedap mata memandang n baik hati..tu je

sekian sahaja tag dari cik pia

2 comments:

  1. bagus2!!! cepat dan tangkas menjawab tag.... he he

    ReplyDelete